Davant la persistent representació mediàtica estereotipada dels regals i les joguines durant les campanyes publicitàries, i que tant s’accentua al llarg de les dates nadalenques, l’Observatori de les dones en els mitjans de comunicació, una instància de participació ciutadana que rep el suport de 19 ajuntaments, entre ells l’Ajuntament de Sant Boi, vol "contestar" aquesta dinàmica sexista de la publicitat amb una campanya de Nadal per promoure un consum NO sexista dels regals.
La campanya es composa de l’edició del díptic Els regals No són sexistes i d’una falca radiofònica que es proposa a les ràdios municipals de la majoria dels ajuntaments adscrits a l'Observatori de les Dones en els mitjans de comunicació, així com a totes aquelles emissores o portals d’internet que s’hi vulguin sumar.
Totes dues iniciatives proposen qüestionar els enunciats i proposicions llançats des de la publicitat, amb l’objectiu de fer reflexionar i analitzar-los des d’un punt de vista crític.
0 comentaris
Publica un comentari a l'entrada