775 santboians i santboianes formen part d’aquest grup del Facebook.
La existència d’aquest grup és molt clara. No a les zones blaves de Sant Boi de Llobregat.
La seva argumentació es: Una de les normes fonamentals de la Llei Tributària és la no doble imposició: no es pot cobrar dues vegades per un únic servei.
- Doncs bé, l'impost de circulació, és una taxa municipal que dóna serveis i crea obligacions, com totes les taxes. Però quan parlem de circulació també s’ha d’incloure l’estacionament, no?
- A la teva pròpia ciutat com a mínim, no?
Per alguna cosa és un impost municipal.
Però a més de pagar dues vegades per un mateix servei, a sobre, a la zona blava només es crea l’obligació de pagar però no el dret a reclamar per possibles danys al vehicle mentre està en "la seva zona".
- A més, si l’objectiu de les zones blaves és la d’agilitzar el comerç, que algú expliqui quin tipus de comerç hi ha en un carrer com Pi i Margall, Lluís Castells... per exemple.
- Que no ens enganyin, perquè, a dia d’avui, Sant Boi no es caracteritza principalment per tenir un comerç capaç d’atreure a un mercat extern... I en zones com aquestes, els qui aparquen són en la seva gran majoria residents, ja que són zones d’habitatges antics que no disposen de pàrquing.
Personalment crec en Sant Boi s’ha generat un problema d’aparcaments molt greu, i com passa sempre es comença pel final, vull dir que primer s’haurien d’haver fet pàrkings, som deficitaris, que donessin solució al problema existent, desprès crear els eixos comercials necessaris amb les seves corresponents zones blaves, tot això consensuat tant amb els ciutadans com amb els comerciants. Un exemple molt clar i difícil de resoldre el podem trobar en el Barri de Marianao degut a les edificacions existents que no permeten fer aparcaments privats.
La existència d’aquest grup és molt clara. No a les zones blaves de Sant Boi de Llobregat.
La seva argumentació es: Una de les normes fonamentals de la Llei Tributària és la no doble imposició: no es pot cobrar dues vegades per un únic servei.
- Doncs bé, l'impost de circulació, és una taxa municipal que dóna serveis i crea obligacions, com totes les taxes. Però quan parlem de circulació també s’ha d’incloure l’estacionament, no?
- A la teva pròpia ciutat com a mínim, no?
Per alguna cosa és un impost municipal.
Però a més de pagar dues vegades per un mateix servei, a sobre, a la zona blava només es crea l’obligació de pagar però no el dret a reclamar per possibles danys al vehicle mentre està en "la seva zona".
- A més, si l’objectiu de les zones blaves és la d’agilitzar el comerç, que algú expliqui quin tipus de comerç hi ha en un carrer com Pi i Margall, Lluís Castells... per exemple.
- Que no ens enganyin, perquè, a dia d’avui, Sant Boi no es caracteritza principalment per tenir un comerç capaç d’atreure a un mercat extern... I en zones com aquestes, els qui aparquen són en la seva gran majoria residents, ja que són zones d’habitatges antics que no disposen de pàrquing.
Personalment crec en Sant Boi s’ha generat un problema d’aparcaments molt greu, i com passa sempre es comença pel final, vull dir que primer s’haurien d’haver fet pàrkings, som deficitaris, que donessin solució al problema existent, desprès crear els eixos comercials necessaris amb les seves corresponents zones blaves, tot això consensuat tant amb els ciutadans com amb els comerciants. Un exemple molt clar i difícil de resoldre el podem trobar en el Barri de Marianao degut a les edificacions existents que no permeten fer aparcaments privats.
La conclusió: Alguns han agafat la justícia per la seva mà i els resultats són clars, parquímetres trencats per persones incíviques, aprofitant la foscor de la nit, i l’Ajuntement que té que posar més gent per cobrar amb el corresponent doble cost per tots els ciutadans, el cost de la persona que cobra i els cost de reparar els esmentats aparells.
0 comentaris
Publica un comentari a l'entrada